2 Mart 2009 Pazartesi

II. Dönem Topluluk Faaliyetlerimiz

Öncelikle, blogumuzda izlediği bir film, katıldığı bir etkinlik, okuduğu bir kitap vs. kısacası her türlü sanatsal aktivite hakkında yazmak isteyenlere gmail davetiyesi yollayabiliriz; çünkü blogumuzda yazabilmek için gmail hesabı gerekiyor. bana aldığınız adresi haber verdiğinizde ben de size blog davetiyesi yollarım, işlem bu kadar basit.
ayrıca benim aklıma yazacak bir şey gelmiyor diyenler için insanların okudukları kitaplardan alıntı yaptıkları bir siteyi örnek olarak gösteriyorum, sadece bu şekilde de katkıda bulunabilirsiniz: http://alintilariminiltilerim.blogspot.com/

Diğer bir konu kitap toplama kampanyası; Urla, Zeytinalanı İlköğretim Okulu. 600 kişilik bir okul.
Bu okuldan Hatice Hanım'la iletişime geçtik. Okulda bir toplama noktası belirledikten sonra duyurmamız gerekecek elimizden geldiğince. Çok isabetli olur eğer başarabilirsek. Sizlerin de evinde hikaye, roman vs. varsa bir bakının, komşularınızda, akrabalarınızda da olabilir.

Bir diğer yapabileceğimiz etkinlik film gösterimi. Seminer odasını ayarlayabiliriz. İzlenecek filmler de ya bir edb. uyarlamasının önce kitabı okunur sonra filmi izlenir ya bir yönetmen seçilir (aklımda alfred hitchcock var, sizlerin de önerisine açığım) ya da bir konsept seçilebilir (homoseksüellik güncel bir konu mesela, brokeback mountain & philadelphia & c.r.a.z.y. & the crying game ilk aklıma gelenler) Fikirlerinizi bekliyorum.

Son olarak, bu dönem belli bir plan olsun isteyen her arkadaş bize anlatabileceği bir konu seçsin. Bir yazar, kitap hakkında olabilir sunumu. zamanımız zaten kısıtlı olduğundan her cuma, çok uzun uzun uğraşması gerekmiyor. Bana ne kadar çabuk dönüş yaparsanız seçtiğiniz konu ve ne kadar zamana ihtiyacınız olduğu (2 hafta mı 3 hafta sonra mı vs. ) dönemlik planımızın çıktısını o kadar çabuk alırız, toplantılara katılanlara veririz.

Şimdilik bu kadar, herkese iyi çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder